Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Tog det lungt hemma på dagen, gick ner till centrum och handlade lite,sen hem ett tag sen kom Alex mamma och hämtade oss så åkte vi till onoff och willys, vi köpte varsin mobil så nu kommer vi leka med dom ett bra tag :D Alex kusin John åt middag här men åkte för ett tag sen. Imorgon är det inga planer förutom babymassage! Nä nu ska jag kolla TV och leka med mobilen och ladda ner lite fler appar!! ;)
Kör en dag 14 i samma inlägg: Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Jeans,linne och stickad tröja =) Hörs senare eller imorgon, gud vad trött jag börjar bli nu för tiden,illamående hit oh dit och trött nästan jämt. :/
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?K


Hanna - Mamma till Albin || 2010-12-07 Kl: 00:55:04

det sist nämnda låter som graviditets tecken..hmmm ?? :O ;D

carrå - 19 år och mamma till Isabella || 2010-12-07 Kl: 11:14:24

jag säger ju att det kommer komma en bebis snart igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: