ett år sen

Idag är det ett år sen vi fick veta att det fanns  en liten i min mage, och nu är han född och har varit med oss här ute i snart 4 månader! Han kan så mycket och han har så mycket att lära in, han är världens finaste kille!
Suddig bild!
4 dagar innan förlossningen, ja jag fick jätte mycket bristningar.Men det var det värt!
HAHAHA herregud vilken kula!!!!


carrå - 19 år och mamma till Isabella || 2010-12-19 Kl: 17:49:30

Ja det var en redig kula du skaffade dig!: kul att se bilder från din gravidtet. har jag inte gjort så mycket :)

Jannika mamma till Jillian || 2010-12-19 Kl: 21:28:52

Helt underbar mage!! Å va den hade sjunkit:P jag hade en enorm mage jag med;)

Thea || 2010-12-19 Kl: 23:23:50

HOLY CRAP VILKEN MAGE!!! :-O Tog han spjärn mot ryggraden och sträckte ut sig mot naveln or WHAT?! :P shit pommes alltså. hihi

Anonym || 2010-12-22 Kl: 20:54:21

Jag äääääälskar bilden!! Kan inte förstå att det ligger en bebis där i som vill uuuut haha, magen är helt otroligt cool ;) puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: