Rastlös och pigg

Namn : Sandra Persson
Smeknamn : Gillar inte smeknamn på mig själv
Födelsedag : 8 Juli
Hår : Mörkbrunt
Pluggar/Jobbar : Mammaledig
Familj : Alexander och våran son Leon sen har jag en Mamma,Pappa,Storebror :) 
Färg : Svar & Vitt
Plats : Utomlands
Land : Vet inte
Film : Oj, många
Affär : Gina HM
Serie : Chuck,How i met your mother,scrubs
Skor : Nästan alla
Nätet : Facebook

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Ja hur ska man annars se hur man ser ut?
Gnälla : Nja
Skrika : Ehh jaa
Sova : På nätterna 
Ha ångest : Ibland
Skada dig själv med flit : Nej,varför skulle jag? 
Ta mediciner du inte borde ta : Nej
Drömma mardrömmar : Det händer
Drömma sexdrömmar : Nej,jag har en pojvän jag behöver inte drömma om sånt ;) 
Ta droger : Nej, Leon är min drog! 
Klä dig i svart : Ja
Gå till kyrkan : Nej speciella tillfällen
Gå i plugget : Nej
Ljuga : Nej,Små lögner som inte spelar roll kan hända någongång ibland
Hata : Det är ett stark ord,jag ogillar några

NÄR..
Åt du senast : Idag
Läste du en bok senast : körkortsboken,2 dagar sen
Köpte du ngt senast : Idag
Sjöng du senast : Idag

VEM ?
Saknar du : Min storebror
Vill du döda : Ingen
Vill du slå : Ingen 
Vill du kittla : Ingen
Kramade du sist : Alex
Skrek du på sist: Alex
Vill du vara som : Mig själv
Sårade dig sist : Beror på vilket sätt
Vill du bli galet wasted med : Svår fråga..
Gjorde dig riktigt glad senast : Leon!! 
Fick du sms ifrån senast : Hanna
Ringde dig senast : Storebror

HAR DU..
För många vänner : Nej de kan man inte ha
Tvångstankar : nja
Skadat någon : Ja
Färgat håret : Ja
Brutit några ben : Ja 
Några piercings : Öron & Tunga
Några tatueringar : Nej men snart så
Egen dator : Ja
Gjort bort dig : Ja
Bra självförtroende : nja,men det ska bli bättre
Haft sex : Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag : Ja
Bjudit ut någon : Ja
Varit kär två gånger : Nej
Dumpat någon : Ja
Blivit dumpad : Ja
Stulit någonting : Ja
Lämnat landet : Ja
Blivit kär i någon på nätet : halvt,träffade Alex på nätet genom en kompis :)
Rymt hemifrån : Ja haha
Tuttat eld på nåt : Yeah
Gjort något olagigt : Ja,det har nästan alla
Haha orkade någon ens läsa det där?


Frida || 2010-12-17 Kl: 12:59:10

Jag gjorde hahaha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: