Rastlös..

Nu har Jonas åkt och det känns tomt här hemma,men vi får ses snart igen :) Alex mamma,syster och Anton kom förbi för ett tag sen med Leons matstol,gåstol och hoppgunga plus lite andra bra och ha saker! Gåstolen tyckte han var rolig,började pilla på sakerna direkt men ner nådde han inte ;) Har inte gått utanför dörren idag och tänker inte göra det heller!! Gröten gillade han också!

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? det kommer jag inte ihåg!
Hur många har du varit riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Det bästa man kan ge och få av/till en människa
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? Min bror
När kysste/hånglade du med någon sist? idag
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? på fyllan..

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? nej
Hånglat med någon riktigt ful? nej
Hånglat med fler än 50 personer? nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
Rymt hemifrån? ja
Gjort något riktigt dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? ja,när jag var liten,och gravid
Åkt ambulans? nej
Gjort något olagligt? ja
Bivit polisanmäld? ja
Fått din mamma att gråta? ja
Skämts över dina föräldrar? Nej
Skämts över dig själv? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej
Varit kär? ja och är fortfarande
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej
Är du ensam nu? nej
Vill du gifta dig? Ja men inte ännu kanske
Vill du ha barn? har en son
SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? min säng? i våran säng som Leon sist
Såg dig gråta? Alex
Fick dig att gråta? - Alex
Du gick på bio med? Alex?
Skällde på dig? Alex?
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Kramat någon? ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? ja

Märkst det att jag har tråkigt!?!?!?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: