Tråkigt

Personligt
Hur lång är du ?
1,60
Vad vill du bli när du bli stor?
Finns mycket så jag vet inte vart det slutar
Vad pluggar du ?
Mammaledig
Har du långt hår ?
Sådär
Vilken hårfärg har du ?
mörkbrunt
Sminkar du dig ?
Ja
Har du haft sex senaste månaden?
Ja
Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
Svart
Har du kysst någon idag ? Vem?
Ja, Alex
KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis ?
Idag
Vem som du senast  sov hos?
Malin
Har du kysst nån kompis ?
Ja innan vi blev tilllsammans
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
Nej
Vem har du varit kompis med längst ?
Jennifer
Vem känner dig bäst?
Malin&Jennifer
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du tyckte den var ful
Nej, det är deras klädval
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
Nej,jag umgås med dom jag vill umgås med
VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar ?
Ja
Klä dig annorlunda ?
Beror på vad som menas med annorlunda
Vara dig själv ?
Ja
Visa dig i bikini/badbyxor ?
När kroppen är tillbaka som innan jag blev gravid så ja
Pierca dig?
Ja,annars hade jag inte gjort det
Ha sex på offentlig plats ?
Ja,man måste våga pröva saker
Vara omogen ?
Ja
Äta småkryp ?
Aldrig
DIVERSE:
När var du på semester senast?
Länge sen
Vilken färg är det på din tandborste ?
Vit och rosa
Är ditt hår tråkigt ?
ja
Vem såg dig naken senast ?
Alex, vem annars?
Hur ofta duschar du?
Varje dag
En lista, uttråkad? JAAA
Personligt
Hur lång är du ?
1,60
Vad vill du bli när du bli stor?
Finns mycket så jag vet inte vart det slutar
Vad pluggar du ?
Mammaledig
Har du långt hår ?
Sådär
Vilken hårfärg har du ?
mörkbrunt
Sminkar du dig ?
Ja
Har du haft sex senaste månaden?
Ja
Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
Svart
Har du kysst någon idag ? Vem?
Ja, Alex
KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis ?
Idag
Vem som du senast  sov hos?
Malin
Har du kysst nån kompis ?
Ja innan vi blev tilllsammans
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
Nej
Vem har du varit kompis med längst ?
Jennifer
Vem känner dig bäst?
Malin&Jennifer
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du tyckte den var ful
Nej, det är deras klädval
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
Nej,jag umgås med dom jag vill umgås med
VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar ?
Ja
Klä dig annorlunda ?
Beror på vad som menas med annorlunda
Vara dig själv ?
Ja
Visa dig i bikini/badbyxor ?
När kroppen är tillbaka som innan jag blev gravid så ja
Pierca dig?
Ja,annars hade jag inte gjort det
Ha sex på offentlig plats ?
Ja,man måste våga pröva saker
Vara omogen ?
Ja
Äta småkryp ?
Aldrig
DIVERSE:
När var du på semester senast?
Länge sen
Vilken färg är det på din tandborste ?
Vit och rosa
Är ditt hår tråkigt ?
ja
Vem såg dig naken senast ?
Alex, vem annars?
Hur ofta duschar du?
Varje dag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: