Rolig natt..

God morgon, denna natt har inte varit roligt. Leon har sovit super bra,men inte jag. Jag har sprungit upp och ner hela natten för att värma kudden,duscha och gjort ryggövningar. Hoppas att det lägger sig lite under förmiddagen så jag kan hitta på någonting i det fina vädret. Just nu sitter jag i soffan med vetekudden och vill gråta av smärta, det här är inte okej längre! Vissa gamla kärringar har fan bättre rygg än mig! Funderar på att göra en magnetröntgen för att se satt allt är som det ska, trots den vanliga röntgen. Någon av er som gjort en magnetröntgen? Aja, nu ska jag ta en alvedon och vila lite, fan man blir ju helt yt av att må såhär..


Cilla || 2011-05-01 Kl: 11:26:40

Hej jag är en fyrbarns mamma , har också ont i rygg men ävenn höften nu , jag gjorde magnet röntgen i aug 2010 som visade diskbråck mellan l4 l5 ländryggen, skönt att få det bekräftat tyvärr så är det fortfarande jobbigt ska göra ny magnetröntgen nu även på höften , nerver och annat kommer i kläm och träna på egen hand

Mm

Cilla || 2011-05-01 Kl: 11:31:32

Blev knas på telefon så mer kommer här , träna på egen hand är omöjligt kan inte röra mig efteråt , är 170 lång väger 58 36 år , men mitt råd till dig är att kräva magnet röngten för att få veta vad du ska och kan göra . Det kan också handla om svaga muskler små dolda sominte synsutåt men som har en funktion att hålla upp rygg/ bäcken det brottas jag med oxå ;-) inga fler barn för min del men jag är ju äldre så hoppas verkligen det löser sig för dig !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: