Torsdag

Denna natt var inte lika bra, han vaknade en timme efter nattkäket och ville inte alls ligga still i sin säng, efter ett tag fick han komma upp till oss och då la han sig på sidan och kramade om min arm och somnade direkt,inte det skönaste ställning jag sovit i men vad gör man inte för sitt barn. Vaknade vid 10 igen med ont i ryggen,fan! Men nu börjar det bli lite bättre. Idag har vi inga planer, ska ta en promenad ner till centrum snart och handla lite,stannar nog vid en park påväg hem så Leon får gunga lite och så :) 19 grader har vi i skuggan såhär i slutet av April,hur najs är inte det? Nä nu ska jag kika runt lite på datorn innan vi ska gå.
Såhär snygg vart Leon på sina kort! Ser ni hur trött han är?


annika persson || 2011-04-22 Kl: 20:01:22

Åhh så fint kort! köp fler så betalar jag, jag vill också ha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: