Trött!

allå! Skrev ett långt inlägg nyss men det råkade jag såklart radera, fan! Kortar ner allting nu istället..
Vi tog oss en promenad ner till centrum för att möta upp Leons faster, kikade i butiker och käkade årets första mjukglass. Satan vad gott det var! Efter ett tag kom Hanna och Albin ner, hände med dom för att byta ett par byxor. Sen knatade vi mammor hem till Hanna med barnen för kaffe,lek och bus. Fredde jobbade sent och Alex var ute så vi käkade även en supergod middag tillsammans, tack! Leon tog även ett krypsteg idag, snart så kanske han också kryper? Vid 20 tiden tackade vi för oss och gick hem, Leon somnade direkt i vagnen och vaknade inte när jag la ner honom i sängen,trött kille! Ryggen börja göra lite ont igen men har precis kletat på zon och tagit tablett så jag hoppas det hinner hjälpa innan det är dags att krama kudden, vore ju underbart att få sova en natt till utan vetekudde och smärta! Nä nu ska jag kika runt lite på datorn innan vi ska se på film. Har ni några bra filmtips? Bilderna är lånade från Hannas blogg.
Mitt hjärta står i krypställning,idag började han även gunga fram och tillbaka när han stod där!
Gosungarna! " Vafan gör du mamma?" HAHA!


Annika Persson || 2011-04-27 Kl: 21:45:04

Kämpa på mormors kille.....<3



Anna - Jasons mamma || 2011-04-27 Kl: 23:32:47

Minns tyvärr inte vad den heter just nu. Men kolla på nån häslokost butik eller apoteket om dom kanske har någon sån kräm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: