Luftrörskatarr

God morgon! Idag var tanken att jag skulle fått lite sovmorgon, men kl 8 var jag tvungen och ringa ner till läkaren och boka tid, 20 minuters väntetid och vet ni vad det kostade? 65 kr! Att det ska vara så dyrt att ringa.. 9.30 fick jag en tid och det var inte speciellt svårt att lista ut mina problem.. Luftrörskatarr! Har haft ont i örat till och från också och det är inte så konstigt när det är rött och svullet inuti men ingen öroninflammation ännu, och jag hoppas antibiotikan gör så jag slipper få det också! Idag blir det soffläge hela dagen fram tills jag ska hämta lilleman! Nu ska jag krypa ner under täcket och vila! Hoppas ni får en bättre dag!


carina jonsson || 2011-12-14 Kl: 11:51:24

nu måtte det väll vända snart så ni får vara pigga och krya *håller en tumme !! sköt om dig / kram Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: