Alla hjärtans dag!

God morgon, Hade tid hos tandläken 11.55 så har nästan precis kommit hem, Leon sover lite middag just nu och jag ska väl se lite oc medans min kära karl datanördar sig på sin dator! Hos tandläkaren gick det väl som jag förväntat mig, dvs hål.. två stycken till och med, men jag fick problem med tänderna när jag väntade Leon så kan bero på det, aja skit samma dom ska iaf lagas den 21 Februari. Idag är det alla hjärtans dag också, får se vad som händer, blir god middag med lite tända ljus och sånt iaf, är inte så mycket att fira faktiskt enligt mig. Det är som vilken dag som helst bara att man slösar ännu mera pengar :) Nä nu ska jag se OC medans min lilla kille sover!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: