GALET RASTLÖS!!!!!

Vad heter ni? Sandra Persson & Alexander von walden
Hur träffades ni? Genom en kompis/Internet. Läs om hur vi träffades (här)
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst? Hmm han kör nog bäst även fast han inte har körkort
Kommer du ihåg er första kyss? Ja!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Alexander

Vem är äldst? Jag, det skiljer bara 1mån och 16 dagar.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Kräfta och han är Jungfru
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Alexander
Vem sjunger bäst? Haha ingen!
Håller ni i handen på stan? Ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja
Har ni någon speciell låt? Nej
Har ni några "fri kort" ?
Har ni varit utomlands tillammans? Nej tyävrr.
Vilket är ert bästa minne? När vi plussade och när Leon föddes!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Leker med Leon,lagar mat och kollar tv/film.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja för det mesta
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Nja,Jag litar på honom!
Brukar ni bråka? Småtjaffs oftast.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Pratar, annars Sms!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen,Dom är så mörka och ger mig energi!
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, Jag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: