Heldag

Halloj! Idag fick jag sovmorgon till 12 ungefär för Alex tog Leon,skönt! Gick hem till Malin vid halv två ungefär,drack kaffe snacka skit och lekte med barnen, Isabella har börjat prata mer och mer så roligt! Sen tog vi en promenad till willys för att handla lite middag, blev tacos, efter lite mat i magen lekte vi ännu mer med barnen! Leon somnade vid halv nio ungefär och sover fortfarande. han brukar ju alltid sova för natten runt den tiden så jag hoppas han sover ett tag nu, det lär han göra för han knappt sovit på dagen och hafft fullt upp med att leka och försöka ta Isabellas napp.. Nu ska jag se ett OC avsnitt och vänta hem min kära sambo som det så fint heter! God natt!!


Isabella och Leon när dom hälsade på oss på BB, här var Leon 2 dagar. Fråga mig inte vad Alex gör för min.. :P


emma - 19årig mamma till hugo :) || 2011-02-06 Kl: 13:26:02

åh man glömmer hur små dom är.. puttinuttig :)



iskuberna kostade typ 50-70 kr någonting tror jag :p

Blogg/hemsida: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: