Kräknatt

Började må bättre igårkväll och idag är jag frisk, gud vad skönt! Någon som inte är frisk är min lilla bebis, han är magsjuk! Igår kväll när vi hade lagt oss börjar Leon hosta jätte mycket sen hör Alex att han kräks mycket och blir blöt på foten, upp fort och tänder lampan, japp han han hade kräkts  som aldrig förr. Han hade kräkts ner hela sin säng och även en del av våran, han hade alltså kräkts ca en halv meter och ca 20 uppåt. stackars mammas bebis! Han har inte kräkts något mer sen dess bara lagt en enorm bajsblöja.. Hoppas han blir bra snart, vågar man ta sig till öf idag? har ju inte varit där på 2 veckor.. Sen har vi nog kommit överrens om ett dagis till honom också! Han får nog gå med sin pappas kusiner :) Nä nu ska jag äta lite frukost och ta en dusch!


Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3 || 2011-02-01 Kl: 11:39:11

usch stackarn! Nej jag fick ju det när jag var gravid med Saga, dock känns det inte samma sak den här gången så jag är tveksam på om det är urinvägsinfektion.

Blogg/hemsida: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: