Ligger i soffan och kollar på oc ikväll ig...

Ligger i soffan och kollar på oc ikväll igen, jag älskar oc,jag älskar att alex gillar det för då kan man ha en mysig hemma kväll med sånt som båda gillar:) leon somnade vid nio,hoppas det inte blir en spya inatt igen från hans sida! Gud jag måste bli bättre på att lägga upp bilder,ni får påminna mig! Imorgon har vi inga planer,min ena bror ska komma över på middag och kika på min dator,tur att det finns folk i familjen som jobbar med sånt!;) nu ska vi fortsätta titta på oc sen blir det sängen,men när är det blir vet man aldrig,man måste ju se avsnitt efter avsnitt. Iaf jag! Pga serier, jag saknar andra avenyn!



emma - 19årig mamma till hugo :) || 2011-02-02 Kl: 11:09:32

hejhej :)

iskuberna är köpta på kalaskompaniet i täby centrum, vart bor du?

Blogg/hemsida: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: