rubrik

Hallå! Mötte upp Emelie Malin och Anette i centrum för att äta lunch, blev en supergod kycklingsallad! Efter det kikade vi runt lite sen var jag tvungen att gå hem för att en snubbe skulle komma och kolla på våra fönster! Nu väntar jag på att min kära bror ska komma hit! Trevlans! :D Hörs sen!!


Anna - Jasons mamma || 2011-02-04 Kl: 09:32:39

Sv; A det är på android market ;).

CardioTrainer heter den som man kan ha när man tränar. Fast jag TROR att det bara är en 7 dagars test.

Den andra heter MyFitnessPal, nackdelen med den är att den är engelsk så vissa svenska grejer finns inte, men man kan lägga till :P. Fast jag käkar mest qourn och soja produkter så det är mest dom som inte finns :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: