Snälla gör mig frisk!

I videinlägget på Leon så menar jag citronsaft!!
Idag har vi inte rört oss en meter utanför dörren, förutom att gå 200 meter till sjukhuset förståss. Alex syster gjorde en header åt mig då jag varken har tid eller ork till att göra en själv. Tack Amanda :) Lekt med Leon och bara gosat och vilat. Runt 15 kom Amanda och Christoffer över på kaffe och skitsnack, senare kom även Amandas pojkvän och stannade på middag som svärmor kom över med :) Ikväll ska jag nog se en wallander film och lägga mig tidigt,jag orkar inte vara sjuk längre!



carrå - mamma till Isabella || 2011-02-24 Kl: 09:56:14

haha jag tänkte väl, citronsyra är ju livsfarligt så förstod att du skrivit fel :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: