Solig Måndag

God morgon.. Idag är jag trött, Leon vakna precis när vi gick och la oss och var på strålande humör, flyttade över honom till våran säng för lite bebisgos innan vi skulle sova! Sen låg han vakne och tittade runt i ca 40 minuter sen kom det små gnäll blandat med skriv omvartannat i 2 timmar! Som tur var hade det gått så pass länge så han kunde få en flarra igen.. Men han gnällde i sömnen efter han käkat så har sovit skit dåligt inatt, sen vakna han igen efter tag. och vid 9 imorse, då fick han lite leksaker att leka med så vi kunde sova lite till ;) gick upp vid 10 för han tröttnat på att ligga still.. Hoppas att han sover bättre inatt för jag behöver verkligen min nattsömn för att vara pigg och glad! Jaja.. Idag ska jag till tandläkaren igen.. Sen får vi se, har ganska mycket hosta igen men hoppas den försvinner under dagen! Nu ska jag göra lite frukost och ge min älskade som fortfarande sover!


Suz || 2011-02-21 Kl: 20:39:17

Sv; haha, ja nu är magen rund o go :-) har gått upp 10,5 kg!! Men ny är det inte sååå lång tid kvar! Hur mår ni? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: