Fredag!

Det var ett tag sen.. I Tisdags var vi bara hemma och tog det lugnt, I Onsdags gick jag och Hanna med barnen till Lekiz, herregud vad Leon klättrade på allting, fast det blir nog roligare när barnen kan gå, kvällen spenderade vi hos Hanna med hårfärgning och vin, kortspel och skitsnack! Det behöver man ibland. Igår gick vi ner till BVC för vägning och mätning men det tar vi ett ett separat inlägg sen, unchade i centrum och kikade runt, Hanna fick med sig en del fint hem och jag fick med mig lite spåprylar bara, väl hemma vart det småplock och idag blir det till att rensa viktiga papper och skura golv! Juste, igårkväll var jag och Leon själva hemma. Jag hatar att sova själv och är mörkrädd, men när jag väl lagt mig i sängen med datorn så kändes det bra, efter ett tag hör jag fotsteg och det lät som en flaska rullade på golvet, kände att jag var tvungen att kolla om det var någon här hemma, med Patricia i luren öppnade jag sovrumsdörren och smög ut, ingen här! Efter en cigg kunde jag lägga mig igen, 30 minuter senare hör jag ett larm från en väckarklocka (vi använder bara våra mobiler om vi ställer alarm) Ringer upp Alex syster som får prata med mig, mycket riktigt på Leons trasiga lektelefon går larmet och låter exakt som en väckarklocka, alla knapparna lös och slutade inte fören jag tröck på en knapp, den går inte att starta och knapparna har aldrig lyst sen telefon gick sönder! Då blev jag lite smårädd och kunde självklart inte somna innan Alex kom hem.. Äh nu ska jag dricka lite mera kaffe och leka med Leon innan han ska sova middag!
Leon klättrar upp mot toppen!
Leons söta min ;)


suzy || 2011-07-30 Kl: 14:04:07

UNDERBAR BILD!! <3

Viola 22årig tvåbarnsmamma || 2011-08-02 Kl: 23:45:14

Haha vilken härlig min!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: