Mamma!

Hade en super trevlig kväll igår med Malin,var så länge sen vi träffades så vi hade en hel del att ta igen! Leon vaknade vid fyra och vägrade sova, vid 6 gick jag ut med honom för han inte skulle väcka dom andra, då somnade han men sov bara till åtta och jag var inte alls pigg på att gå upp, vid halv elva vart jag för rastlös så jag gjorde kaffe och gick in och väckte dom andra, hur ofta kommer vänner in med kaffe på sängen? ;) Leon och Isabella har haft jätte roligt ihop och lekt så fint, Leon tvärslockna vid 20 tiden och vi kom hem för ca 30 min sen, inatt lär jag sova gott och hoppas på sovmorgon imorgon! Juste, Leon sa Mamma för första gången idag, jag dog lite inombords då kan jag lova! Hoppas det inte dröjer för länge innan han säger det igen. Nu ska jag kika lite på datorn innan jag ska hoppa i sängen!


carrå - mamma till Isabella || 2011-08-01 Kl: 12:21:19

Åh vad roligt :D..Minns när Bellan sa det första gången, det är ju sååå underbart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: