22 Juni

Halloj, Medans Patricia och Wiggo var inne hos bvc så härjade Leon runt i väntrummet, sen blev det två koppar kaffe och skitsnack, en tripp in på HM där jag hittade en klänning till midsommar för 99 Kr,superbilligt! Ibland är det bra att vara kort så man kan gå på barnavdelningen :) Efter yttligare en kopp kaffe var det dags att knata hem var för sig. Har plockat lite smått hemma och tvättat lite och snart ska jag laga middag och senare kommer nog Patricia förbi och färgar mitt hår, det är på tiden att det färgas kan jag lova er! Nä nu ska jag leka med min trötta och gnälliga son innan det är sovdags för honom!
Världens vackraste!
Patricia försöker få Leon att säga "Mamma" Utan resultat och en trött Wiggo.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: