Det kunde varit bättre..

Förmiddagen spenderade vi hemma med lek och bus, sen upp till Patricia på en kopp kaffe innan vi tog en härlig promenad ner till onoff, fick som tur va en lånetelefon men den är typ från stenåldern så det känns lite drygt, knapparna låter som fan och är sega. Men jag får kontakt med mina nära och kära och det är det viktigaste! Efter Onoff hamnade vi på donken, passade på att käka lite skit medans Patricia var duktig och drack sin shake. Påväg hem får jag ett mindre trevligt samtal som gjorde mig fruktansvärt arg och ledsen,vilket fortfarande sitter i och kommer göra det ett bra tag. Jag förstår inte hur vissa människor tänker, jag blir arg att bara tänka på det så jag ska inte sitta här och rabbla upp alla mina onda tankar. En sak är säker iaf, vi ska flytta snarast!! Kvällen har jag tillbringat hemma med min underbara son som förgyller mina dagar och får mig att le när jag egentligen vill lägga mig ner och gråta. Orkade inte laga middag pga av samtalet så jag bad Hanna köpa med sig lite mackor efter jobbet som hon kom och lämnade, min snälla vän! Så middagen bestod av rostmacka och en stor kopp te. Denna natt lär bli sömnlös men jag ska försöka sova lite iaf, får passa på att sova imorgon när Leon sover sitt förmiddagspass. Juste,jag funderar på att köpa en ny telefon eftersom min andra är så jäkla seg och jag har tröttnat på den. Jag tröttnar på telefoner efter några veckor. Funderar på en samsung mini, liten,smart och billig! Då kan jag byta om några månader igen. En iPhone skulle ju inte sitta fel men dom pengarna lägger jag inte ut på en telefon eftersom jag tröttnar fort (ja jag skulle trötta på en iPhone också) Kanske ska önska mig en när jag fyller år? (3 veckor kvar) eller kanske inte, jag önskar mig hellre en systemkamera så jag kan få massvis med fina bilder på Leon och allat annat. Nä nu ska jag kika runt lite på nätet innan jag lägger mig i sängen och ser en film och försöker sova.


Hanna - Mamma till Albin || 2011-06-17 Kl: 10:08:33

Kunde du sova något inatt? :) Hoppas alltig löser sig med.,. ja du vet vad:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: