Fredag

Igår mötte jag upp mamma och gick och köpte ett par nya leggins, sen var det lunchdax för oss alla, hamnade på mandans uteservering med supergod kyckligt, sen kilade vi upp till mamma och tillbringade resten av dagen där, såg en film medans Leon sov sen kom min feber tillbaka så jag hoppade i ett varmt och skönt bad. Leon vägrade somna igår kväll men slocknade till slut vid 22tiden, vaknade igen vid 02 och var inte alls glad. Han brukar ju aldrig vakna på nätterna längre så jag kände mig som en zombie med världens huvudvärk, och den hade inte släppt när vi vaknade imorse heller,typiskt! Leon åkte till farmor på förmiddagen så jag passade på att storstäda inför helgen. Nu sover lilleman och karln är ute. Vad jag ska göra denna fredagkväll är inte så svårt att lista ut, ligga i soffan och glo på en film! Rätt skönt med tanke på hur jag mår. Äh nu orkar jag inte sitta framför datorn nu ska jag slå på en film och tända lite ljus!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: