Fredag och regn

Halloj, några timmars sömn inatt fick jag iaf och det behövdes verkligen! Vaknar upp till ett grått och trist väder och nu öser regnet ner,vart tog sommaren vägen? Senare ska vi ta en promenad ner till centrum med Patricia och barnen iaf, ikväll blir det något glas vin med Patricia och Hanna, då får jag något annat att tänka på också så det blir super! Just nu är Jonas här med sin ena son. Dock leker barnen inte tillsammans men det gör inge dom leker iaf :) Förmiddagen blir ganska lugn och skön. Nä nu ska jag leka med barnen och dricka kaffe.
Morgonmys för ett tag sen! Den bjuder jag på ;)


Hanna - Mamma till Albin || 2011-06-17 Kl: 14:16:28

guud vilken söt bild!

emma - 19årig mamma till hugo :) || 2011-06-21 Kl: 23:05:01

söt bild :)

Blogg/hemsida: http://emmasc.blogg.se/
Smsa Låna || 2011-07-20 Kl: 19:13:56

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Blogg/hemsida: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: