Måndag

Hallå! I Fredags mötte jag upp Patricia så gick vi ner till MM och tog två glas vin och snackade skit, Hanna kom precis när vi skulle röra oss hemåt. Väl hemma så gick jag och la mig nästan direkt. I Lördags åkte jag och Leon hem till min pappa en stund för att sen åka till arninge med min mamma. Hittade massa kläder men ingenting satt bra eller kändes rätt,typiskt! Senare på kvällen gick jag,Hanna och Lollo ner till MM och tog en öl, efter en stund kom även Patricia då vart det ett glas vin sen knatade jag och Patricia hemåt. Skönt att man bor så nära varandra nu efter allt som hänt här i Åkersberga. Och igår vart det storstädning med regnet öste ner hela dagen. Hann även också till willys och handla lite sen vart det bara en lugn och skön hemmakväll,Leon somnade redan vid 19.20. Idag har vi redan varit nere på BVC och vägt och mätt lillkillen som inte är så liten längre!
Vikt: 8730 gram
Längd: 70.7 cm
När vart min lilla kille så stor? Snart blir han hela 10 månader också. Tiden går föööör fort! Nu ska jag lete efter något bra program så jag kan göra en ny design, har tröttnat på denna nu. Har ni något förslag på något bra program?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: