Söndag och skitdag

Helgen som varit kunde ha varit mycket bättre, men alla dagar är inte bra dagar. Tyvärr. I Fredags vart det inte mycket sömn, somnade vid 5 tiden och vaknade till nästan hela tiden. Igår var det 30 grader ut och jag kände att trots min jävla huvudvärk och andra orsaker så orkade jag inte vara hemma, tog en sväng ner till parken med Frida och Leon sen vart det en pomfritt tallrik och skitsnack nere på golden. När Leon väl hade somnat för natten sen så kikade vi på en film som gick på tv sen slocknade vi, jäkligt skönt fast det kunde blivit bättre som sagt. Imorse var Leon helt galen och mysig som alltid, nu röjer han för fullt nere på golvet medans jag sitter här och väntar på att äggen ska koka klart så jag kan göra iordning frukosten. Sjukt ont i huvudet idag också men jag hoppas det blir bättre, för dagen har vi inga planer alls. Ska nog ringa hit min kära svåger och be honom komma och göra mig sällskap, han är värdsbäst! Nu är äggen klara,det betyder att jag inte kan sitta här och skriva.. Ha en bra söndag!


Annika Persson || 2011-06-05 Kl: 15:37:11

Hoppas du blir av med din huvudvärk/ Puss och Kram från mamsen <3

Hanna - Mamma till Albin || 2011-06-06 Kl: 00:08:35

Jaa men eller hur! Det var ju klart värt det att skjuta på skolan lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: