Torsdag!

God morgon! Kl 7 vaknade Leon och fick en flaska välling och somnade om, 45 minuter senare gallskrek han i sömnen så kl 8 gick jag upp för jag inte kunde somna om, nu sover båda mina pojkar igen och jag sitter här superpigg och har redan hunnit slänga i mig frukost. Messade mamma för att se om hon var ledig idag eftersom det är röd dag får ett "ja" tillbaka, ringer upp och stackarn sov när jag messade. Hoppas hon kan somna om en liten stund nu! När Leon vaknar ska jag hoppa in i en dusch och göra mig klar för dagen, vi ska möta mamma och leta byxor och käka lunch,så jobbigt att duschen ligger precis vägg i vägg med sovrummet och Leon vaknar alltid av duschen. Nu ska jag lägga mig i soffan och se på lite DHW medans grabbarna sover!
Mammas allt! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: