Kortfattat om helgen

Nu är jag pigg och ryggen är bättre så tänkte slänga in ett kortfattat inlägg om helgen!

Midsommarafton: Svärmor hämtade upp oss strax innan 10 för att åka ut till Blidö där resten av Alex släkt var, Var även tvungna att stanna till på ICA Blidö och jag fick stå i kl i 15 minuter för två barnmatsburkar,det var första och sista gången jag var på det ICA kan jag lova! När vi väl kom till fram till andra andra så vart det lek och bus med barnen (ALex har två småkusiner på 11 månader och 1 år) Lunch, fika, middag, efterätt. Det gamla vanliga man gör på midsommar helt enkelt. Vi tog 21 färgan hem igen, väl hemma packade jag om skötväskan för att knata ner till mamma och sova där.
 
Midsommardagen: Vaknade upp till en glad unge med världens bajsblöja som läckt överallt, mindre trevligt. Käkade frukost och busade med Leon, Knatade hem för att byta om och sen vidare upp till Patrik och Patricia där jag vart bjuden på lunch, efter maten gjorde vi iordningen barnen och knatade ner mot tåget för att åka in till Humlegården, tyvärr började det regna efter ett tag så vi åkte hem. Upp till Patricia igen och käka middag och dricka lite vin. Ryggen började krångla men kändes lite bättre efter ett tag, vid 00 tackade jag för oss och började knata ner mot mamma igen, mötte massa fulla människor som hade varit på akterbaren,mindre kul! Somnade nästan direkt jag kom hem.

Söndag: När vi vaknat och käkat frukost gjorde jag iordning ett härligt bad till mig och Leon, han var så lycklig i vattnet. Vi lekte och plaskade i nästan 1 timme sen vart Leon trött, han somnade nästan direkt han fått på sig blöjan så jag gjorde iordning ett varmt bad åt mig och njöt av livet medans lillen sov. Precis när han vaknade så kom mamma hem och gissa om han vart glad över att träffa sin mormor igen! Käkade lunch och busade massor, Mamma bjöd även på indiska till middag, mumma! Sen vid 20 tiden knatade vi hem så Leon fick leka med sin pappa, blev filmmys och sen slocknade jag.

Måndag: Gick upp 07.30 med Leon, käkade frulle och hade morgonmys, vid 8.45 vart han skit trött så vi gick och la oss hela familjen, jag somnade om väldigt fort och vaknade upp vid 12 igen och då sov Leon fortfarande, kan inte minnas när han sov 3 timmar i streck på förmiddagen senast. Upp och göra sig klar snabbt för att möta Hanna och Patricia ner till centrum där Hanna köpte den vita iPhonen, den är så jäkla snygg! Käkade lunch sen gick vi och hämtade Saga hos dagmamman och Hanna drog till jobbet, Vart lek och bus hos Patricia med barnen ett tag sen mötte jag upp Caroline för en promenad och skulle handlat på kicks men dom hade inget utav det jag skulle ha, ganska skumt när alla andra kicks haft det? Knatade hem för att lämna Leon till sin pappa och jag packade ner mina viktigaste saker och cyklade ner till mamma för en barnfri natt, hade jävligt ont igårkväll men nu är det bra igen.

Idag då: Klockan ringde 10 låg och drog mig ett tag och njöt av att inte behöva gå upp och byta blöja direkt, käkade frukost i min ensamhet och sen dess har jag bara legat i soffan och slappat. Snart kommer mina pojkar hit och käkar lunch sen knatar vi hem för jag behöver min kära platttång, det är väldigt varmt ute idag så det blir nog en promenad och kanske en sväng ner till centrum. Ikväll blir det familjemys för hela slanten! Nä nu ska jag ringa Alex och se om dom är på gång.. Lägger upp lite bilder snart.


Hanna - Mamma till Albin || 2011-06-28 Kl: 23:59:20

Hahah det var väldigt kortfattat Sandra!värsta inlägget ju =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: