Vad är grejen med denna smärta?

Någonting har hänt med min kropp efter förlossningen, när jag får ont någonstans får jag riktigt ont, det är oftast huvudet eller ryggen som får lida. Inatt vaknade jag vid 02 gick upp värmde vetekuddarna (som tur var hade jag Patricias hemma inatt) gick och la mig och hade den sköna värmen över hela ryggen och somnade, vaknade ca 4 gånger i timmen men somnade om efter 5-10 minuter, när vi gick vid 07.30 var all smärta borta och har varit det hela dagen. När jag skulle till mamma vid 20 tiden så kom smärtan tillbaka, och på köpet fick jag den där härliga smärtan i mellangärdet (mellan revbenen och brösten) det gjorde fruktansvärt ont att andas och gå. Nu har jag precis kommit upp ur ett varmt och skönt bad och smärtan i mellangärdet är borta men ryggen gör lite ont fortfarande, har precis smörjt med tigerbalsam så nu bräns det lite men det är bara skönt! Jag fattar inte grejen med att just jag ska ha det såhär, det är så jävla jobbigt och jag blir tokig! Undra hur många gånger jag får värma vetekudden och bada inatt? jag hoppas att jag slipper göra det någon gång, okej att värma den innan jag ska sova men inatt, nja känns inte så lockande då jag är helt själv, Leon är med sin pappa och jag bara njuter av tystnaden och ensamheten men jag saknar mina killar. Nu ska jag stänga ner datorn och lägga mig i soffan och glo på tv, mammas soffor är så jäkla sköna! :) Någon annan som fått såhär efter en förlossning eller överhuvudtaget?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: