VARMT!

God morgon! Leon vaknade vid 07.20 men lyckades liga kvar i sängen och leka till 8, sen dess har det varit full fart, frukost har vi ätit och lekt massor. Jag är så stolt över min son, han är så himla duktig på just det HAN kan! Det är ganska tur att alla barn utvecklas i olika takt, tänk om alla hade lärt sig allting vid samma ålder, nej det hade varit jobbigt! Dagen planer är att kila ner till läkaren om det finns tid för mig, annars hade vi nog tänkt hänga på någon strand med Hanna och Albin. Vi saknar dom lite! Nä nu ska jag försöka få tag i Hanna som jag tror har somnat om eller glömt telefonen någonstans :) Ha en bra Onsdag i denna värme, vi har 31.7 grader på balkongen redan! SOMMAR!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: