6 Månader

Idag blir Leon hela 6 månader, ett halv år.. vart har tiden tagit vägen? känns som jag låg och krystade ut honom för någon vecka sen. Vart tog min lilla bebis vägen som somnade på alla möljiga sätt överallt? Han som bara låg där och tittade med sina fina ögon och var så liten. Nu leker han massor och vill bli underhållen hela tiden, vilket är underbart. 3.6 kilo har han gått upp sen han föddes och växt ca 15 cm,stora killen! Jag förstår inte hur tiden kunde gå så fort. Jag har hunnit vara Mamma i 6 månader, jag har upplevt så mycket med den här lilla människan, jag har fått se hur han har utvecklats hittills och har hela livet kvar att se hur han växer upp och väljer för väg senare i livet. Snart börjar han på dagis också,tiden kommer ju springa förbi! Som 5 månader kunde han detta och nu kan han:
Vända sig från mage och rygg och fort går det från rygg till mage..
Åla i cirklar ännu fortfare,snart tar han sig nog framåt
Jollra mycket mycket högre.
Sitta själv och leka
Börjar fatta tekniken i gåstolen,höger fot vänster fot osv, fart har ungen iaf.
Övar på att få in två nappar samtidigt i munnen.
Äter burkmat varje dag och även lite frukt. 
Säkert massa massa mer som jag inte kommer på just nu.

1 Minut gammal <3

Världens finaste.

Leon och bästa farbror.


MAMMA ÄLSKAR DIG MER ÄN LIVET LEON! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: