I Järvsö

Hej på er! Bussresan gick bra men gud så tråkigt det är att sitta på en buss själv,blev försenade med ca 25 minuter också! Som ni förstår har vi åkt skidor idag och det var ca 5 år sen jag åkte sist, men det gick super bra, och bättre blir det imorgon :) Galet hur roligt det kan vara att åka ner för en backe. Efter maten blev det en kall bira och skitsnack, tog även en långpromenad med hundarna och lite lek i snön. Däremot börjar min rygg göra galet ont nu men har tagit tablett så jag hoppas den ger med sig. Den MÅSTE vara bra tills imorgon!! Leon hade sovit bra inatt också så det känns bra. Idag har han lite feber och är gnällig, det är säkert tänderna. Gud så jag saknar honom men jag ska ta vara på denna lediga tid ändå! Nä nu ska jag se big brother och sen vara social :) Hörs på söndag eller tidigare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: