Mat och Sovrutiner

God morgon, kl 8 vaknade Leon skitpigg så det var bara att gå upp.Gjorde iordning en ordentlig frukost och smaskade i mig. Ikväll ska vi på middag så dagen spenderas hemma med att tvätta och leka med Leon,Men är bara två maskiner att tvätta så det går ju fort. Städa kan jag inte heller göra eftersom det är städat.. Får leka extra mycket med mitt lilla hjärta,ta en promenad och rensa lite tankar! Läste ett inlägg i Katrin Zytomierskas blogg för några dagar sen om mat och sovrutiner för hennes son Ringo, Vet flera som prövat detta och deras barn sover 10-12 timmar i streck, så nu tänkte jag testa det på Leon! Men man får ju göra om schemat lite efter sitt/sina egna barn,Får se hur detta fungerar, funkar det inte så har vi iaf försökt. Men här är Ringos schema.
9.30 lur 45 min
11 äta
12.30 - 14.00 sova middag
14.30 äta
16 - 16.20 lur 20 min
18 äta
19 bada
19.30 nattslurk
20 sova natt 12 tim




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: