Öppna förskolan

Tog mig till ÖF,Leon försökte åla/krypa men lyckades inte, som innan.. Men han är på god väg. När började era barn åla/kryp? Har precis betalat lite räkningar och tagit smärtstillande,alltid lika tråkigt! Jag fattar inte vafan felet är med min rygg! Jag blir galen! Jag vill kunna röra mig och leka med Leon som vanligt! Han måste tycka mamma är tråkig i detta läge,men snart min älskade son så ska mamma leka massor med dig igen :D Ska väl åka och storhandla om en stund,eller imorgon.. Nu ska jag vila lite meddans Leon sover och hoppas på att må bättre så vi kan leka sen!


anna - jasons mamma || 2011-03-01 Kl: 18:42:51

Misstänkte nästan de :-P men är du i närheten nån annan gång så smsa eller ring och kolla om jag är hemma. Vilket är högst troligt :-P

Elin || 2011-03-01 Kl: 23:19:00

Elsa började åla vid 7 månader och kröp på alla fyra vid ca 9 månader

Patricia, mamma till Saga och blivande tvåbarnsmamma || 2011-03-02 Kl: 17:20:59

Saga ålade sig fram till saker när hon var 5 månader och kröp på alla fyra när hon var nästan 7 månader

Blogg/hemsida: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: