Tvätt och städdag..

Hej på er, Idag har jag städat och tvättat massor.Gick förbi Hanna en stund också.
Jag börjar få lite smått panik över att åka imorgon,men han har det superbra med pappa så det är ju inga problem. Men hur ska jag klara mig utan min lilla bebis? Han kommer säkert börja åla/krypa medans jag är borta bara för att. Det får han inte,jag kommer bli så ledsen över att inte få se honom göra det för första gången. Åååh många tankar som snurrar i mitt huvud just nu. Men det blir nog bra.. Nu ska jag mysa massor med Leon innan han ska sova. Sista kvällen jag får gosa och pussa honom godnatt och säga hur mycket jag älskar denna lilla varelse! Hörs imorgon med bilder..


Sandra || 2011-03-16 Kl: 20:16:04

hej :) vart ska du åka ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: