19.35

Gokväll. Vi åkte in till stan vid halv tre tiden, innan dess var vi bara hemma och lekte och gosade, kilade även förbi Hanna en snabbis för att låna deras vagn för den är inte lika bred i bak och den har fullt liggläge vilket var mycket smidigare inne i stan, vi käkade lunch och strosade runt lite, tyvärr vart det inte länge alls men en liten stund iaf! Ikväll blir det lugnt,Leon sover redan för han sov bara en timme under dagen, karln gick nyss ut så jag kommer tillbringa denna fredagkväll i soffan med min bok,rätt skönt faktiskt! Imorgon ska jag upp 07.30 för att hinna piggna till och göra mig klar för att ta tåget till pappa sen åker vi till IKEA! Leon får stanna hemma med sin pappa. Juste,vet ni var ungen gjorde nu på kvällskvisten? Han ställde sig i krypställning flera gånger och sen tog han sig framåt lite,samtidigt som jag pratade med min pappa i telefon så jag vart ju såklart skit glad och stålt och ropade "Pappa Leon kryper,han KRYPER! Åh mammas stora kille! Så imorgon när jag kommer hem hoppas jag att han har gjort lite mer krypförsök med sin far! Nä nu ska jag kika runt lite på datorn innan jag slänger mig ner i soffan!

Våra underbara barn äter lite medans vi mammor drack kaffe och snacka skit för någon dag sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: