Fredag

Hallå! Vaknade till vid halv åtta imorse och kolla ner i Leons säng för att se om han sov, det gjorde han inte, han satt upp med värdens leende, så vid 8 klev vi upp för då var det grötdags för Leon, även jag käkade gröt till frukost, som vart totalt misslyckad, hur fan man misslyckas med gröt undrar jag. Efter det gjorde vi oss klara för att ta en morgon promenad med Hanna och Albin, kl 11 var det dags för Albin att käka så vi stannade till hos Hannas mamma, där vi även åt lite lunch och drack kaffe. Tack! Leons farmor kom dit och hämtade honom vid 12 (leon alltså..) Sen rörde vi oss hemåt och nu har jag precis storstädat så mycket lättare att göra sånt när man är själv, och just nu sitter jag och väntar på att svärmor ska komma och lämna mitt älskade barn så vi kan leka och busa massor! Ikväll blir vi bara hemma och njuter av skitvädret.. Aja nu ska göra mig en kopp kaffe innan dom kommer. Juste, det är även fredag den 13, vilket är förlovningsdag för oss, vi förlovade oss även på fredag den 13 2009! Har fan aldrig haft otur det datumet.. HEEEEEJDÅ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: