Måndag

God morgon! Gick och la oss vid 23 igår men somnade strax efter tolv, vaknade 01.30 av att ryggen värkte och jag kallsvettades som bara den, gick upp tog tablett,smörjde in ryggen och värmde vetekudden, somnade ganska snabbt med värmen på ryggen, 02.30 vaknar jag igen och känner att jag måste spy NU så det var bara att rusa upp och in i badrummet, sen värma vetekudden igen. Vaknade sen 05.30 av Leon och då kändes det bättre i ryggen och sen fick jag sova till 10 och nu är det bra! så jäkla skönt att det redan är över! Idag blir vi bara hemma, min pappa kommer även förbi lite senare med nya vardagsrumsbordet :) Nä nu ska jag plocka lite här hemma och leka med Leon!
Såhär hittade vi Leon igårkväll. Sötungen min!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: