Trött!

Blogg.se har haft problem och verkar fortfarande ha det? Jag ser inte mina tidigare inlägg och inlägget jag skrev sist har inte ens kommit upp på bloggen? BLÄ! Aja därfördet inte har blivit någon uppdatering! Igår mös vi mest hemma, tog en promenad upp till Hanna sen ner till centrum för att handla och det var fan inte roligt att gå på ica bland massa folk,stressad,barnvagn och korg men jag handlade bara det viktigaste och gick hem. Väl hemma vart det matlagning, inbakad fläskfilé och potatiskroketter. MUMS!
Imorse gick jag och Leon upp vid 08. Plockande utan lite hemma och startade en maskin tvätt sen tog vi en morgon promenad ner till Ica för att handla färska frallor till frukost, Leon somnade lagom till vi kom hem igen så jag gjorde iordning frukost på sängen till karln. Varför är det godare att äta i sängen? Sen åkte Leon till sin farmor i några timmar och jag passade på att städa här hemma, nu är allting tvättat och sängarna är nybäddade! Vid 17 tiden fick Carro med mig ut så vi sprang en sväng i spåret, dock bara 2.5 km men det är ju en början iaf!
Juste, Leon ställer sig upp själv nu också :) Äh nu måste jag jaga Leon som försöker krypa in under tvbänken!


carrå - mamma till Isabella || 2011-05-21 Kl: 22:16:27

Vi är så hurtiga :D. nu känner man sig väldigt duktig!. så vi får göra om det igen snart så känner vi oss ännu duktigare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: