fullt upp

Idag har jag haft fullt upp. Gick ner till subway med Alex och käkade lunch sen skulle jag och Hanna åka till täby men hon hade inte fått in sin mammapenning så jag åkte dit med Malin,Emelie och Sarah vid 2 tiden,strosade runt och leta lite julklappar men hittade bara en till mamma! Efter några timmar åkte Malin och Sarah hem så jag och Emelie stannade kvar, hittade ett par jeans och ett par skor, men var tvungen att springa till tåget så skorna fick jag lägga undan, ska ändå dit imorgon med Hanna =) När vi kom hem vid 7 mötte jag upp Alex och handlade lite middag och hyrde film. Nu ska jag nog hoppa in i duschen innan jag lägger mig i soffan eller sängen och pluggar lite körkortsteori. Leon somnade för 20 minuter sen :) Vi hörs lite senare eller imorgon..


Hanna - Mamma till Albin || 2010-11-25 Kl: 23:56:09

Jag hade verkligen velat följa med idag. Tur vi ska dit imorgon. Nya vinterskor är nu ett MÅSTE!

Du är sååååå DUKTIG som pluggar!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: