Hanna panna är här!

Hej på er! Mötte upp Hanna vid tolv,käkade lunch och sen tog vi en fika med Angelica Hanna och lilla Albin. Min rygg gav upp så vi tog bussen hem till mig,snackat massa gamla minnen och lekt med Leon, Han älskar Hanna, perfekt eftersom hon älskar honom ;D Tiden har bara rusat förbi idag, vi ska strax äta middag,tror även Hanna sover kvar här.Trevligt :) Nä nu ska jag hjälpa min älskade med maten för jag är galet hungrig!!


Anonym || 2011-02-28 Kl: 22:43:44

Har du fått din rygg röntgad någongång?? Om inte så gå till din läkare och kräv en remiss. Du är alldeles för ung för att ha så mycket ont i ryggen. Du borde bli ordentligt genomgången innan de ger dig starkare tabletter än Alvedon. Du borde bli botad, inte tillfälligt smärtlindrad. Förresten verkar du vara en himla go tjej och en fin ung mamma till Leon :). Kram, din vän

Anonym || 2011-02-28 Kl: 22:44:25

Har du fått din rygg röntgad någongång?? Om inte så gå till din läkare och kräv en remiss. Du är alldeles för ung för att ha så mycket ont i ryggen. Du borde bli ordentligt genomgången innan de ger dig starkare tabletter än Alvedon. Du borde bli botad, inte tillfälligt smärtlindrad. Förresten verkar du vara en himla go tjej och en fin ung mamma till Leon :). Kram, din vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: