IKEA

Gokväll. Idag har vi som sagt varit på IKEA, när vi skulle åka hem spöregnade det och vi såg inte mycket.Stackars Hanna som fick köra.. Men snart har jag mitt körkort hoppas jag! Jag skulle bara köpa lite mera hörnskydd och barnspärrar till skåp och lådor och fick bara med mig en tillbringare hem. Kändes bra att inte handla saker jag inte skulle ha faktiskt, fast det är mycket saker man vill plocka på sig när man är där. Nästa gång så.. Leon är fortfarande vaken men är jätte trött så han borde somna snart då blir det fredagsmys med min älskling. Har alltid tyckt det varit skönt att Leon inte varit rädd för dammsugaren men idag när jag skulle dammsuga jagade han både dammsugaren och munstycket och vart jätte arg för han inte fick leka med det. Skitungen min! Nä nu ska jag försöka få den minsta i familjen och sova!
Mitt allt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: