3 Augusti

Hej på er, morgonen vart lugn då jag var uppe en del inatt med ryggen. Gjorde mig klar och gick till läkaren för att vänta på Patricia och Wiggo! Sen hem till dom på kaffe och skitsnack medans barnen sov, vart även bjuden på lite sen lunch, tack! Knatade ner till centrum där jag hittade en tröja till mig för 50 kr och en till Leon för 30 kr, Älskar rea! Hem med en trött och gnällig son som vägrade somna. Nu ska jag gosa med Leon innan han ska sova! Kvällen blir lugn, har sån jävla huvudvärk men självklart glömde jag köpa alvedon och jag orkar inte gå någonstans..
Trött kille efter en kvällsdusch!


Viola || 2011-08-04 Kl: 21:38:44

Svar. Jag beställde den via en privatperson som köper in sådana och fick den då för ett billigare pris (370) I vanliga fall om amn beställer över internet så kostar det 500 och uppåt :)

Viola || 2011-08-05 Kl: 22:24:37

Sv: Det bästa är nog om du googlar runt och kollar in lite. Jag ser nu att det finns en hel del att välja mellan så vad som känns bäst får du avgöra själv:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: