Sista inlägget 2011

Vi har lite folk hemma och dricker och snackar skit, jag är nykter ikväll eftersom Leon är hemma. Här får ni en bild på en övertrötta son!
Mina fina killar <3



Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen. || 2012-01-04 Kl: 12:40:40

Hej gumman!

Tack så mycket för din kommentar... De är som du säger, jag blev fan helt paff när jag läste den! och kände mig så jäkla ledsen för hennes skull. Alltså kom igen, ungen är inte ens två. Ska mobbning börja redan nu? Vart är världen påväg!



Man behöver inte tycka alla barn är söta, de menar jag inte. Men man skriver väl fan inte: "Din unge är så jävla ful och ser helt utvecklingsstörd ut, har du kollat upp satt det inte är något?".



Säg va ni vill om mig, de skiter jag i! Man kan inte gilla alla, så enkelt är de.

Ska inte ta åt mig, vet att hon är söt! och i mina ögon så finns de ingen finare. De är en mammas kärlek, är de konstigt?



Men skulle ALDRIG skriva till någon nått liknande.

Fy säger jag bara!



Hoppas att allt är bra med dig, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: