TRÖTT!

Hej på er! Direkt när jag hade lämnat Leon på dagis kom svärmor och hämtade mig och vi började flytta, Och det var inte lite saker. Ca 60-70 kartonger, en soffa, tv,tvnbänk, byrå och vitrinskåp han vi köra innan jag åkte hem! Tänkte vara snäll och hjälpa till imorgon också efter lillemans luciatåg på dagis ♥ Men jag har ju tänkt helt fel när det gäller det där, jag tänkte ju inte alls på att det är utomhus och Leons dräkt är i 80 och inte en chans att den kommer över overallen, men med en tjockare boby och byxor under så borde det gå under den korta stunden och ta på overall direkt efter? Mössa och vantar sitter ju lxm redan på plats och idag har det ju inte varit speciellt kallt! Äh vi får se imorgon hur det blir iaf.. Men jag hoppas det funkar annars vet jag inte vad jag gör! Kl 7.45 ska vi vara på dagis och annars brukar vi gå upp mellan 7.45  8.00 på vardagarna.. Kommer sova gott inatt iaf! Och på onsdag ska jag ha sovmorgon så sköööönt. längtar lite redan :D Här hemma händer det inte mycket nytt än, alla köksskåpen kom idag så det ska börja monteras ihop så fort som möjligt! Nä nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: