Hur träffades vi?

Tänkte skriva hur jag och Alex träffades bara för att det är lite roligt och komiskt, vissa tyckte vi var helt dumma i huvudet (på sättet vi träffades på) men vad gör man inte för kärleken?
Jag och en kompis var hemma hos henne en kväll och hennes kompis Alex skulle dit, men så blev det aldrig så jag fick aldrig chansen att träffa han Alex som hon pratade så mycket om, dagen efter åkte jag ner till skåne och började plugga, pratade med min kompis om Alex och tog hans msn. Vi började prata varje dag på sms,msn och telefon,han var så underbar! Den 26 Januari 09 vart vi tillsammans, vi hade fortfarande inte träffat varandra men vi klickade så jävla bra, den 31 Januari flyttade jag hem från skåne igen (Efter bara 2 veckor) då skulle vi träffas, möttes en kall vinterkväll vid södragungorna (ett ställe i margretelund som dom flästa känner till) gick hem till honom och träffade hans familj, helt underbar familj redan då.Åkte dock hem på kvällen men möttes på morgonen därpå,det var han och jag bara, ingen annan! Vi älskade varandra så mycket redan då att vi förlovade oss 13 Februari 09 (alltså efter 18 dagar!) IDAG HAR VI 2 ÅR FÖRLOVNING! Jag vart gravid sommaren 09 men fick missfall, vi försökte igen och 3 månader senare plussade vi med Leon, idag har vi en egen liten familj och jag älskar mina pojkar över allt annat! Att man kan träffas sådär och hålla ihop trodde jag aldrig, men det var kärlek vid första ögonkastet! Jag älskar dig Alexander!


carrå - mamma till Isabella || 2011-02-14 Kl: 10:15:37

Jag snoor den ideen med tanke på att det är alla hjärtans dag, hihi :)

Suz || 2011-02-14 Kl: 13:25:51

Sötnos där :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: