2010

En lista om året som gått! God natt!
ÅRET 2010
Hur har året 2010 varit för dig? – Det var toppen och förväntasfullt.
Bättre än förra året? – Ja, jag fick ju min lilla prins.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Förlossningen.
Har du flyttat under år 2010? – Yes, Jag flyttade ihop med Alex.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja många.
I så fall vilken? – Jag orkar inte skriva alla...
Har du kysst en främling? – Nej
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – Den har varit bra, och blivit ännu bättre.
Har du varit kär? -Yes och är.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej.
SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej.
Varit i slagsmål? – Nej.
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
I så fall vad? – Det är personligt.
Har du skämt ut dig? – Det har jag säkert.
Har du ljugit för en vän? – Nja, inte ljugit.
Har du varit ute en hel natt? – Nja, jag var trött och gravid hela 2010.
Har du blivit tagen av polisen? – Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.
SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Ingen, mammaledig.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej
Hatar du någon på din skola? - Jag gjorde
Har du gjort något framsteg? – Ja,men inte i skolan.
Haft alla rätt på ett prov? – Nej haha
VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Ja.
Har du förlorat en vän? – Ja.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja, så glad för det!
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.
Har du ljugit för en bästavän? – Nej.
Har du haft en relation med en vän? – Nej.å
2010
Hur har året 2010 varit för dig? – Det var toppen och förväntasfullt.
Bättre än förra året? – Ja, jag fick ju min lilla prins.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Förlossningen.
Har du flyttat under år 2010? – Yes, Jag flyttade ihop med Alex.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja många.
I så fall vilken? – Jag orkar inte skriva alla...
Har du kysst en främling? – Nej
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – Den har varit bra, och blivit ännu bättre.
Har du varit kär? -Yes och är.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej.
SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej.
Varit i slagsmål? – Nej.
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
I så fall vad? – Det är personligt.
Har du skämt ut dig? – Det har jag säkert.
Har du ljugit för en vän? – Nja, inte ljugit.
Har du varit ute en hel natt? – Nja, jag var trött och gravid hela 2010.
Har du blivit tagen av polisen? – Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.
SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Ingen, mammaledig.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej
Hatar du någon på din skola? - Jag gjorde
Har du gjort något framsteg? – Ja,men inte i skolan.
Haft alla rätt på ett prov? – Nej haha
VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Ja.
Har du förlorat en vän? – Ja.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja, så glad för det!
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.
Har du ljugit för en bästavän? – Nej.
Har du haft en relation med en vän? – Nej.
Hur var erat 2010? Orkade någon ens läsa detta?


Jannika mamma till Jillian || 2011-01-05 Kl: 08:45:30

http://www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/060770/point-zero-one-strap



Hittade den! den låg ute som en rosa, men d e bara att byta färg när man beställer:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: