Bästa mamma <3

Halloj! Har inte haft någon dator idag så blir svårt att blogga! Idag var vi på öppna förskolan,trevlans! Efter det gick jag och Hanna hem till mig för lite xbox,bebismys och middag! Vi käkade pannkakor MUMMA!!! Har inte mått så himla bra ikväll så jag har inte mycket alls att skriva, Det gick bra hos läkaren med Leon idag iaf,så det är bra:) Gick ner till mamma vid 22 och kom nyss hem,skönt att ha henne nära så man alltid kan gå ner och prata med henne!  Har lånat hennes dator över natten :D TACK MIN KÄRA MOR!!! Nu ska jag ta mig en ciggarett och läsa mina bloggar, där kom det, ja jag röker!
Vad tycker ni om rökning?


Din vän || 2011-01-20 Kl: 22:20:08

Snälla gumman sluta röka, för din hälsas skull och för Leons skull. Du blir sjuk, ful och dör yngre. Dessutom är det en dålig förebild för Leon, det kostar mycket pengar... Och det ser löjligt ut. Du får gula tänder och din andedräkt stinker. Tanter i 60-årsålder röker, det skall inte unga friska mammor göra. Sluta NU!! Varje cigg är en för mycket. Du kan, jag lovar! DET vore något att stolt kunna berätta för Leon när han blir större: mamma rökte förut, men förstod att det var dumt och slutade för DIN skull. Du kan! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: