Onsdag

God morgon! Leon vaknade till när vi skulle gå och lägga oss igår så han fick sova mellan mamma och pappa hela natten, han är inte stilla för fem öre när han sover. Under morgonen har han även lyckats göra någonting med min telefon så den fungerar inte nu, han drog ut laddaren och sen är den helt väck. Mindre kul! Idag är det väl tänkt att vi ska ta en promenad med Patricia och barnen, ska försöka få med henne ner till onoff så jag kan lämna in min telefon på lagning. Någon som vet om man får lånetelefon där? Jag klarar mig inte utan mobil,tänk om något skulle hända Leon och så sitter jag där utan telefon. Nej den risken tar jag inte! Vädret är inte på topp idag heller men ganska skönt ändå så luften blir frisk och härlig. Nu vaknade Leon också hör jag så nu ska gå in och hämta honom och mysa lite!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: