Måndag

Halloj! Sovit dåligt och oroligt inatt, men när grabbarna gick till dagis somnade jag riktigt skönt och sov till 11! Vid halv två åkte jag och Amanda till DS för att få mina svar, MR visade ingenting och jag får fortsätta gå på morfin varje jävla dag och vänta på remissen till rehabiliteringen... FAN jag vill inte gå på tabletter längre! Kl 2 ringde dagis och sa att Leon hade ögoninflammation så Alex fick gå och hämta honom, och han har inte haft minsta lilla gegg i ögonen sen han kom hem,så ögoninflammation tror jag inte att det är. Dock hade han lite feber så han blir hemma imorgon och jag ska gå till läkaren med honom och få ett svar så han kan gå till dagis igen :) Han är så glad när han kommer hem från dagis, känns bra! Igår var vi en sväng i parken men satan i gatan vad det blåste! Att gunga för lilleman var inte alls lika kul så vi satt mest och byggde sandslått och sprang runt :) Nu sover han gott och det ska vi också göra snart..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: