trött och sjuk

God morgon! Har sovit dåligt inatt och Leon vaknade pigg och glad strax innan 8.. Halsen och huvudet är värre också, blir till att dricka te hela dagen lång, Leon mår bättre och får nog gå till dagis och leka imorgon så han slipper sitta och ruttna med sina sjuka föräldrar. Alex har knappt sovit inatt så han ligger och sover nu och jag sitter här och Leon underhåller sig själv, det gör han bäst såhär på morgonkvisten! Vi ska ta en promenad om en stund så vi kommer ut en liiiiten stund iaf, jag vill ta på mig en overall och en tjock jävla vintermössa så jag slipper frysa! Det går fortfarande inte att lägga in bilder eller någonting... Har ni också problem med det?? Nu ska jag göra mig en kopp te till och mysa med lilleman!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: